Informace pro cizí strávníky
Podmínky pro odebírání obědů
- odevzdaná přihláška (platí jeden šk. rok)
- vlastní jídlonosič (nesmí se používat skleněné nádoby)
- objednané a zaplacené obědy
- zakoupený stravovací čip
Obědy se platí i objednávají vždy dopředu. Výběr je ze dvou druhů jídel.
Způsob úhrady
- formou inkasa z účtu strávníka – zájemci si vyzvednou u vedoucí ŠJ formulář ( s číslem účtu a var. symbolem ), který vyplní a nechají potvrdit bankou. Vyplněný formulář odevzdají ve školní jídelně pro účely zavedení do databáze.
Zřídit u své banky příkaz k povolení inkasa ve prospěch příjemce platby – číslo účtu školní jídelny 246 800 366 / 0300. ( Při ukončení školní docházky zrušit platby v bance).
- Bankovním převodem
- v hotovosti v kanceláři školní jídelny ( dva poslední dny v měsíci), min. platba 300,- Kč
Pro cizího strávníka je vyhrazena pouze přední část jídelny.
Do školní jídelny je zákaz vstupu osobám, které nejsou přihlášeny ke stravování.
Pravidla pro výdej do jídlonosičů
- Do skleněných nebo znečistěných nádob stravu nepodáváme.
- Dle § 26 zákona nedoporučujeme také používat hliníkové jídlonosiče.
- Jídelna zodpovídá za hygienickou nezávadnost stravy nejdéle do 15 minut od jejího vydání do jídlonosiče.
- Dle vyhlášky MZ č. 137/2004 § 25 odst. 2 má být oběd spotřebován do 4 hodin po naplnění.
Rozpis výdeje
11:00 - 11:25 hodin – výdej cizím strávníkům stravujícím se ve školní jídelně, výdej do jídlonosičů
11:30 - 13:30 hodin – výdej žákům a zaměstnancům škol
Upozornění
- Mimo stanovené hodiny nebudou obědy do jídlonosičů pro zaměstnance ani pro cizí strávníky vydávány!!!
- Neodhlášený a neodebraný oběd propadá a není za něj náhrada.
- Strávník, který nebude odebírat oběd po dobu dvou měsíců – bude vyloučen ze stravování (netýká se žáků a zaměstnanců po dobu nemoci). Vyloučený strávník vrátí čip a vyzvedne si přeplatek za stravné.
- Veškeré změny v objednávání a odhlašování jídel na následující den lze provádět pouze do 13.00 hodin. Po této době již terminál tuto změnu neprovede.